fraværsmelding

jeg skriver oppgave. skal leveres i morgen. da kan jeg ikke skrive på bloggen, det blir feil skrift.

3 kommentarer:

lise sa...

Hehe, et fint skråblikk.

Frk.Virrum sa...

Lykke til med oppgaveinnlevering, og takk for hilsen! Jeg kikker gladelig innom deg igjen!
Heidå!

frk. Figenschou sa...

ja du løste et tapemysterie for meg. men jeg er litt skuffet over at den rett og slett var til å henge opp ting med...

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...