aha

Det er bare stygge folk som blir gothere.
Ha! Den rykka dere opp av godstolen tenker jeg!


Jeg har lenge lurt på hvorfor jeg må skrive inn en word verification når jeg legger ut nye poster.
Det er jo så irriterende.
I dag kom jeg på å klikke på det lille spørsmålstegnet ved siden av Word Verification-tegnet.
Da fikk jeg opp en melding om at Blogger tror bloggen min er en Spam Blog, på grunn av sitt
"nonsence, repetetative, irrelevant text"/innhold, og derfor har lagt ut 
W-V for å sjekke at jeg er et faktisk menneske.
Takk for den, Blogger.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg var en slags gother light på åtti-tallet når jeg bodde i London. Helt svartkledd fra topp til tå, kritthvit i fjeset, sterkt sminka rundt øynene, smilte lite og hørte på tung, depressiv musikk. Hehe. Jeg er vel stygg da, frk. Figenschou??
Hilsen en snurt ex-gother:(

Hvordan gikk det med den hybelen i sentrum, mon tro?

frk. Figenschou sa...

Nei, jeg tror deg ikke.

Hybelen gikk til gaiken. Men det gjør ikke så mye. Jeg trodde jeg skulle bli lei meg, men det ble jeg ikke.

Anonym sa...

Joda, du, det er nok fakta f...
Og som du ser her - http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/24/461717.html
- så er det faktisk en ganske positiv greie å ha vært/være gother. Så det så:)

Anonym sa...

Hm, ser at ikke hele adressen vises.... Det skal stå html etter 7-tallet.

frk. Figenschou sa...

Jeg tror nok ikke dette gjelder finner.

Anonym sa...

ka gjør en Spam Blog? ligg dær ute i bloggosfærn og håpe at nån tullinga ska kaste bort tida si på å læse irrelevante ting? kajsa

Anonym sa...

Jeg synger i et gothmetal- band, og har sett mange triste unge mennesker opp igjennom årene. Men stygge? Tja, se det tror jeg ikke.


Østen

frk. Figenschou sa...

Jo jo jo!

frk. Figenschou sa...

en spam blog er ensånn blog som ikke er en blogg men som handler om supre slankeprodukter eller billig maskinvare osv.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...