oi!

Oi! Jeg har blitt tagget! Hå! Det har aldri skjedd før! Av Annepanna. Nå følte jeg meg veldig interaktiv.
Ok, her kjem det:
10 ting om meg.
Jeg bruker briller
Jeg liker grønt
Jeg må drikke te om morgenen
Jeg kan sveise
Jeg liker å fryse Non-Stop før jeg spiser dem
Jeg har arvet pappa sine krøller
Jeg har lav brekningsterskel
Jeg bor i Helsinki
Jeg rødmer lett
Jeg blir blodsukkersur

Ni ting jeg pleier å ha med meg:
mobil
nøkler
busskort
pengbok
Ni var litt mye da.
OFTE har jeg også med meg:
allergitabletter
norsk-finsk ordbok
briller, siden jeg ikke ser uten.
armer
ben
innvoller

8 ting som irriterer meg
folk som bare ser problemer i alt
finsk
at det er så skittent her
orddeling
KHiB


7 steder jeg har vært i dag
siltamäki
Arabia (der ligger skolen min)
Bussholdeplassen i sentrum
Mbar
S-market ved jernbanetorget
Kyna ja Paperi
Materialrommet i første etasje

6 ting jeg vil gjøre før jeg dør
Flytte tilKirkenes og bli glad og fornøyd der og drive med den der tulledesignen min,
og det er MYE mer enn 6 ting.

5 ting jeg er redd for
Veps
Torsk som er under båten
Skog det kan være bjørn i
At noen skal dø
Hus (jeg går ikke langs veien og skvetter, jeg er husredd. Som hjemmealeneredd)

4 ting jeg gjør hver dag
drikker te med melk
sjekker mail
nyser
sjekker om Solveig har oppdatert bloggen

3 ting jeg prøver å ikke gjøre akkurat nå
Trykke på shift når jeg skal skrive inn tallet jeg er komme til, som i # ting jeg osv
Spille FreeCell
hopppe over den tredje tingen

2 personer jeg savner akkurat nå
Morten morten morten mortenmortenmortenmorten

1 måte å vinn ehjertet mitt på
Vinne og vinne. Konkurransen er jo avblåst for lenge siden.

Og da tagger jeg SOLEMIA!!!

1 kommentar:

solveig sa...

oi, dette så jeg ikke før nå. jeg går ut ifra at det at du tagger meg betyr at jeg må gjøre det samme som deg, og sende stafettpinnen videre. men jeg kjenner jo ingen andre enn deg som blogger.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...