Ikke akkurat Tyskland.

ddDa jeg skulle hjem fra byen i dag, venta jeg inne på togstasjonen istedetfor utenfor. Inne er det bittelitt flere fylliker, men veldig mye mer politi.
Så jeg sto nå der og hang og passet tiden, da jeg plutselig oppdaget at alle klokkene inne på togstasjonen viste forskjellig tid.
Jeg sprang ut og nådde akkurat bussen.

Altså ikke forskjellig tid som i Tokyo-London-Istanbultid, men et spekter mellom to på og ti over.
Kjempelurt.





Det er noe med amerikanere. De snakker så jævlig høyt. De breker over all bakgrunnsstøy. Hvis det er en amerikaner i nærheten, hører du det.
Men det som er litt rart er jo at jeg har vært opp til titt og ofte i Amerika, og jeg kan ikke si jeg husker det som spesielt bråkete.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...