Hanlde

Jeg må si at jeg synes Helsinki kler å inneholde Morten. Hvis jeg hadde vært Helsinki hadde jeg vurdert å skaffe meg Morten på permanent basis. Men jeg er jo bare en jente, ikke en hel by.

Vi har vært på ferie og gått på museum og gått og stirret på husene og vært og handlet. Morten har kjøpt grønnstripete jumper og grønne sko. Jeje. Grønt er smittsomt, heldigvis. Fordi jeg fikk bestemme, kanskje. Jeg fikk et par sko som det sto M på.
Og alle var enige om at det hadde vært en fin dag.
Men nå får jeg ikke blogge mer for huskjæresten vil se på nett-tv.

5 kommentarer:

Rållserau sa...

Takk for hjelpen med Berlin. Skal bo på Hotel Berlin Kastantienhof på Kastanien allé. Blir sikkert kanooon. Tænks.

frk. Figenschou sa...

ååå da kan du gå i prater garten og drikke øl

Anonym sa...

Jeg kjenner noen som både i et spesialområde i Berlin, og vær dag spiste frokost på en kafè for lespiske damer over 60!

Anonym sa...

Det heter lesbisk, mr. KP - har ingenting med å lespe å gjøre;)

frk. Figenschou sa...

joda, jeg vet hvor det er, det er ved siden av kafeen for benamputerte menn over 40 som skjeler.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...