Alt er ved det gamle igjen

nNå er jeg atter alene i Helsinki, mens morten holder skansene i Bergen.

I overimorgen skal jeg ha finskeksamen. Finsklæreren sa at ingen stryker på hennes eksamen, med mindre man svarer på tysk eller noe. Men vi får karakterer, og da spretter jo fortennerne frem hos en flinkis som meg.
Det er litt synd at kurset er over. Vi er jo enda i presens mener jeg. Jeg får lese litt på egen hånd da.  I noe.

Mens Morten var her var vi innom en UFF-butikk. Der hadde de en egen tyroleravdeling. Med lederhosen og alt. Damebunader i hundreprosent ull merket made in austria.
Sært.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...