emm øøøh emmmm

Jeg er jo snart, eller om et halvt års tid iallefall, ferdig med denne bacheloren.
Og fornuftig som jeg er investerer jeg i utdanning og følger opp med en master.
Men så er det å finne en plass å gå master da, ettersom ingen av de jeg har snakket med som går master på møbel på khib nå vil anbefale å ta master på khib...og alle i klassen er sånn: "eh ja jeg skal nå iallefall slenge inn en søknad i tilfelle jeg ikke finner på noe annet."
Så jeg tenkte litt på TAIK, altså skolen jeg gikk på før i Helsinki. En eller annen linje der da.
Så jeg har orget litt og sånn, forsøkt å finne ut hvordan man søker.
For å få lov å søke må jeg ta en eller annen internettbasert engelsktest i Drammen eller Trondhjem den 7. eller 15. desember, til 1400 kroner.
Ingen bønn.
Og jeg som måtte slutte i den klassen jeg gikk i fordi ingen ville snakke engelsk! Det er greit, jeg skal ta den jævla testen, men bare om alle andre på TAIK også tar den! I Drammen! Nemlig.

Hm. Jeg mener svakt å huske at sist gang jeg hadde noe med TAIK å gjøre var det også jævla mye akkodering med å komme seg dit...
Skulle tro jeg hadde opparbeidet meg en slags tilgodelapp hos dem på det punktet, men nei.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...