Hjelpe meg.

I går holdt jeg på å få skremt vettet av meg.
Morten var utenbys, og jeg sto i dusjen.
Jeg ser ikke så mye uten briller, og i tillegg har jo dusjkabinettet en viss utflytende effekt, men plutselig ser jeg noe svært som beveger seg inne på badet, og noe svart som flagrer.
Jeg blir dritredd og skjønner overhodet ikke hva det kan være, er Morten kommet hjem? Ville jeg ikke hørt det? og prøver å komme på noe å gjøre, så det ender med at jeg roper "HjEeelp."
Jeg tror jeg bare må innse at jeg ikke hadde vært noe å samle på i en krisesituasjon.
Det viser seg forresten at det er postsekken med skittentøy som har tatt overbalanse og ramla ned fra vaskemaskinen.

Over til noe helt annet:
Jeg hadde jo en tid et prelleprosjekt. Et sånt, ikke-ta-ting-så-nøye-prosjekt. Det har fungert særdeles dårlig, jeg er like kompromissløs som alltid.
Så derfor har jeg gjort det vi designverdnen gjør når et prosjekt ikke selger, jeg har omdøpt det, gitt det ny logo og ny fargepallett.
Før het det prelleprelle, nå heter det Light Touch.
Jeg vurderte å gi det undertittelen En ny approach til life managment, men så kom jeg til at dette neppe ville slå an hos brukergruppen, som nok ikke ville klart å ta et prosjekt med så mye engelsk skitprat alvorlig.
Men light touch kan jeg klare, det har en viss komisk distanse som vil gjøre det letter å himle med det tredje øyet, men ellers fortsette som før.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du skittentøyet i en postsekk? Ikke rart at postverket har hatt et problematisk forhold til deg.
Når det gjelder prosjektet bør du ansette noen traineés, det vil gjøre susen i de viktiges verden.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...