Hvis det ikke er impulssjåpping kan det være det samme.

Jeg må kjøpe meg ny bærbar, for denne her, vel, den tar seg for god tid med ting og har vel fortjent å pensjoneres.
Men det er ikke gøy å handle maskin.
Du må sette deg inn i ting og innhente informasjon og leite rundt og snakke med folk og avgjøre ting og drive med bestemmelser, det har ingen ting med å kjøpe seg noe nytt å gjøre, det ligner alt for mye på arbeid.
Og så kom jeg over en gul en på nettet, og da hang jeg meg helt opp i det da, så nå tenker jeg bare at jeg vil ha en gul maskin, selv om jeg strengt tatt vet at det er viktigere med to-tre gb arbeidsminne og et bra grafikkort osv. Blæh. Det er jo ikke noe gøy. Gult er gøy.
Og så luuuurer jeg litt på å konvertere til mac da, men kjenner at det kanskje bare er en forfengelighet, dyrt er det og pc har da funket bra hittils.

Men det er kommet tretusen strips i posten, hurra, så nå blir det stripsing, jejeje!!!

4 kommentarer:

paaskeharen sa...

Farge er helt klart viktigere enn funksjonalitet. Hvis du maler den du har - var det gul du ville ha? Da blir det bra, vettu.

frk. Figenschou sa...

Nei, det er ikke lov.

solveig sa...

og mac e minst miljøvennlig.

frk. Figenschou sa...

Å? kor du har det i fra?

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...