Høflighet

Vi er jo så snille jeg og Morten. Her har jeg det siste året i all hemmelighet foretrukket hans hodepute, men ikke sagt det for da får jeg både den og dårlig samvittighet- men så viser det seg i overigår at han det siste året har foretrukket min hodepute, men nøyd seg med sin egen for at jeg skal få ha den beste-
nå er alt i vater.

Ellers driver jeg og drømmer at det finnes dataprogrammer som kan stripse lamper for deg. Jemini.

Ingen kommentarer:

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...