Ja ja sann sann

Frk Søstersen skriver i sin blogg at hun ikke blogger fordi det ikke hender noe i livet hennes. Jeg og, jeg blogger fordi de ikke hender noe videre:
Jeg strever med data.
Jeg prøver å holde blodsukkeret oppe til middagen er ferdig
Jeg drikker kaffe
Jeg ser på tv
Jeg stripser en lampedel eller to
Jeg går og legger meg.

Sånn er det.
Innimellom dukker det opp en narkoman eller support-via-mail-frik eller trønderkanin eller forskjølelse eller bergensservice eller hvaltunge eller orddelingsfeil, men det er jo ikke akkurat stikkhopping vi snakker om.

Heldigvis, jeg er jo egentlig ekstremt lite spenningssøkende.

1 kommentar:

solveig sa...

Okå. Herved ligger det nå ute et innlegg om datatrøbbel på min blogg. JA, det skjer noe - men det er jo bare dritkjipe ting. Jeg har sagt det i 30 år: Jeg HATER datamaskiner.

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...