Ja la oss nå gjøre det så vanskelig som mulig.

Dette kurset vi har nå, er ganske arbeidskrevende.
Og det skal leveres i morgen. Ganske fantastisk er det da at avdelingen min har lånt bort datalaben akkurat i dag til en annen avdeling sånn at ingen får printet eller plottet ut prosjektene sine. Det er godt organisert, selvsagt. I tillegg skal alt leveres på papir, (ny bestemmelse av dagen) og ikke vises på prosjektør, for nei det kan vi ikke ha noe av.
Så nå er alle glade.

I tillegg har kjøleskapet begynt å ha nattlige konserter.
Først våknet jeg og trodde det var noen andre i huset som hadde fest, og spilte elgitar av noe slag, men så skjønte jeg at det var kjøleskapet som ulte.
Kjempegreier, kjempegreier. Tolv timer på idiotskolen hver dag, og et syngende kjøleskap om natten.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nå må du ikke være så negativ! Livet er en fest! Ut og gå i skog og mark!

Anonym sa...

Ja, nå var du nesten litt grinete. Du må på nytt tenke på å skaffe deg alt selv. Hva med å shoppe din egen kunstskole? Shoppe ditt eget liv? Shoppe venner og uvenner, bergensere og utlendinger? Da blir du nok lykkelig og glad.

frk. Figenschou sa...

Litt grinete? Jeg var kjempesur!!

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...