pac eller mc?

Datamaskin, datamaskin.....datamaskin.
Eller edb-anlegg som min far sier.
Det går ut på det samme.


Jeg tror en av grunnen til at det er så vanskelig og kjedelig å kjøpe er at det skjer ikke noe nytt. Jeg får bare en som fungerer, men det er ikke noen nye funskjoner. Når man kjøper mobil, har den plutselig kamera og lydopptager og greier og greier men en datamaskin, ja, den gjør bare det som den forrige gjør. Eller, det den forrige burde gjøre. Underholdningspotensialet er ikke så stort.

Jeg vil ha en gul datamaskin som synger og sender sms.

Ellers kunne jeg ha fortalt en historie om lørdagsnattens møte med en menstruell kanin fra Trøndelag som hadde gått seg vill, men dataproblematikken syntes meg mere relevant.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...