Maleminium

Ettersom det skulle bli så jævla dyrt med det der støpet, lurer jeg litt på å bare bade duken i epoxy. Det blir jo også knallhardt. Aluminiumen skulle jeg jo sprayfarge uansett.
Det eneste problemet er at det er litt vanskelig å få metallklang i tekstil. Lett å gjennomskue.
Eller jeg kan få meg et jævla fint avlastningsbord med en diameter på 30 cm for 3750,-, med tilhørende hyller for 6500,-.
Sukk. Jeg vil hjem og hogge skog.

Det er noen som har søkt på Nygårdsparken kjøpe og havnet her.
Ærlig talt. Hva er det man kjøper i Nygårdsparken? Andemat er det altså ikke.
Men om du vil kjøpe dop i Nygårdsparken så må du værsågod innfinne deg selv, jeg tror neppe det er noen av de narkomane som har nettbutikk. Eller reklamerer med åpningstider eller dagens tilbud.

Hm. Men det hadde vært ganske morsomt å gå over høyden i tolv-tiden, når det stort sett er null narkomane på jobb, og sette opp et "ute til lunsj, snart tilbake"-skilt.

6 kommentarer:

paaskeharen sa...

De tungt narkomane bytter vel kjapt inn EDB-maskinene sine(og andres) i opiumsrelaterte produkter, tenker jeg. Men kanskje vedkommende som hadde forvillet seg inn hit var en som vurderte om denne knallharde livsstilen var noe for han/henne?

frk. Figenschou sa...

en som lurte på hva han/hun skulle gjøre med karrieren sin, hvilke muligheter som lå åpne?

paaskeharen sa...

Javisst.
'Hva med dette?'
Eller så kan det jo være en som ville inn på salgssiden?

frk. Figenschou sa...

En som rett og slett leita etter rubrikkannonser.

Anonym sa...

Jeg har en racer-bil (moped ref. Bunny) med mye glassfiber som "body". Ingenting er bare bare med fiber. Hver gang jeg for av banen måtte jeg jobbe med det klisset. Fester seg til alt, størkner før man får sagt nepe og man ser syner og små blink etterpå. Dessuten "lever" det og gelcoaten sprekker. Men alu- bordet ditt må bli til! Fine ting koster bare. Lykke til

frk. Figenschou sa...

Ja, det koster på så mange vis å være kar.
Det er bare det at helst vil jeg jo gjøre det selv, istedet for å gi hele stipendet til en smed og si "værsågod, lag i vei!".
Aluminium er heldigvis snillere enn glassfiber. Metall i det store og det hele, så lenge man holder seg unna sinken.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...