åh, nei, fanes.

Da jeg var i Kairo var det litt vanskelig å finne reisegaver som ikke var for eksotisk og laget av kamelbæsj. Og så var det litt vanskelig å finne tid til å ikke kjøpe kamelbæsjpuffer. Men man gjør sitt beste. Ærlig talt.
Nå skal Morten til ut landet. Og jeg øyner mulighetene til litt reisegaver, sant.
Det er da Morten minner meg på hva han fikk fra Egypt, og det er da jeg må innse at kolonialvarer i reisegave åpenbart ikke er gyldig valuta.
Gngrgh.





Egyptisk hermetikk og såpe er da spennende?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Og hva inneholder så egyptisk hermetikk? Kamelpukkel? Hellige katter?

frk. Figenschou sa...

eh, nei, sånne vinblader med noe guffe inni.

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...