Jeg elsker Kirkenes.
Bare synd jeg for eksempel har glemt cs3pakken jeg styra så mye med å få tak i fra en kompis i går. Og synd ingen andre jeg kjenner i Kirkenes bruker mac. Kjempebra Silje.
På flyet satt jeg sammens med en svenske. Han insisterte på å snakke engelsk.
Jeg begynte å nyse og så måtte jeg spørre ham om han hadde katt. Han skjønte ikke hva katt var. Så da ble det engelsk. Men da pappa kom og hentet meg og jeg fortalte historien, skjønte ikke han heller hva katt var. Så kanskje det er meg.
Nei, det var svensken. Hva er det med dem og motviljen mot fellesskandinavisk?
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
3 kommentarer:
æ skjønne ka katt e; d e circa det samme som meta-amfetamin. hadde æ sotte på flye me en svenske som hadde sport om æ hadde katt ville æ også late som æ ikke forsto.
hehe. ja det e kanskje sant. Men han sa prosit først. Katti kommer du jæmm?
det blir ikke på ei stund. kanskje i sluttn av juli.
Legg inn en kommentar