å vor dan skal det te gå

Ettersom jeg har sagt Vik fra meg Satan til Khib, det vil si, ikke søker master, har jeg jo ikke lengre noe arbeidspult eller verksted noe steder, så jeg må bære hjem strips og møbelsjablonger og pinner og malingsrester og strykestivelse og kurvelinjaler og harpiks og en pose med høvelspon og noen duker og avkapp og arbeidstegninger og og og, og her hjemme har jeg jo egentlig ingen steder å ha det.
Så jeg begynte å rydde pulten her hjemme, vi har en pult på soverommet nemlig, men den er plassert under trappa og er veldig veldig støvete på grunn av det, ettersom alt støvet i trappa flyr ned på den, så den innbyr ikke til så mye arbeid. Men et sted skal man jo ha lampeskjermskjelletter og tusjer og isoporkuler og gamle silketrykk, så jeg satt i gang med å rydde. Det vil si, det var egentlig mer organisering enn rydding, og organisering er jo gøy. Men jeg holdt på veldig veldig lenge før det ble noe orden på det, så SÅ gøy var det til slutt ikke. Men det ble bra! Alt var stablet og pent og organisert, om enn trangt og med absolutt maksimal plassutnytting. Jeg var veldig fornøyd, helt til jeg innså at jeg faktisk ikke hadde rørt posene med greier fra skolen enda.
Og ikke har jeg henta hjem alt jeg har der heller.

Kaste? Nehei.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...