Herved konvertitt

Egentlig skulle jeg skrive offesielt, men jeg er for trøtt til å stave rett.
Men uansett så har jeg nå skifta til mac. Jeg håper den holder. Jeg sier, jeg håper den holder.

Og så har jeg forlatt kirkenes og er nå i levi. Det er et ganske interessant sted. Men jeg er kanskje for trøtt til å skrive et interessant innlegg om det. Selvom jeg burde. Kankje i morgen når fotografen er ute og gjør jobben sin.

2 kommentarer:

Einar sa...

gratulerer

frk. Figenschou sa...

nå, jeg vet ikke. Så veldig intuitivt er det ikke. Får ikke til å laste ned uten at alt ligger hulter til bulter fire steder, og nå er det borte.

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...