Det kan virke som vi kjørte til Gällivare i går, men vi kjørte jo også videre derfra til Kiruna. Det var til Kiruna vi skulle, jeg bare prøvde å si noe om at selv Gällivare som er så langt inni svenske granskauen som man kan komme, er umiskjennelig svensk. Og ganske koselig. Jeg ser jo ved annen gangs gjennomlesning at det ikke kom helt klart fram i teksten.
Nå, Kiruna. Det laver ned. Ikke så bra for fotografen. Ikke så bra for moralen i gruppen. Transportavdelingen fikk kjørt seg i går, siden researchavdelingen som vanlig hadde kokka på leggen. PR- og underholdningsavdelingen hadde en topp rundt klokken tolv etter en kopp kaffe, men var i sørgelig forfatning resten av dagen. Deilig å komme fram i allefall.
Kan se ut som det blir innedag i dag siden snevær strengt tatt har begrenset sjarm i juni. Vi håper på mindre sne i morgen.
Men fine gruver, det skal de ha. For den som liker sånt.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar