Hjemme!

I dag er jeg hjemme.
Og jeg er ikke syk, og ikke sur, og ikke er det så fryktelig kaldt på verkstedet heller.
Jeg er hjemme fordi det i går slo meg, ja, hva er poenget med å være din egen sjef og ha en jobb der du bestemmer alt selv, og der du ikke har timesbetalt, ja knappest betalt, når du likevel går på jobb hver dag og legger inn giret for å jobbe gjennomsnittlig 7,5 time pr dag? ("du" i dette tilfellet er altså meg)
Man må jo ta seg fri! Man må jo ha en dag der man bare er hjemme og koser seg, når man faktisk kan! Ellers er det jo knappest noen vits. Kose seg! Det er veldig viktig.

Veldig, veldig viktig.

3 kommentarer:

Nick Muddifoot sa...

Du skulle ikke tilfeldigvis ha tatt deg en tur på byen medbringende en stk. hammer i går kveld?

Anonym sa...

Pepperkakehus..

frk. Figenschou sa...

jeg er kanskje litt uvøren, litt ond, og litt dum, men sjelden alle tre på en gang og ikke i sånne mengder.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...