at vent e

Om min søster klarer å krote ned et blogginnlegg hver fjerde dag blir det riverdance og kyss i taket. Om jeg selv havner på samme frekvens nages jeg av konstant dårlig samvittighet.
Noe som er litt underlig med tanke på at jeg også har dårlig samvittighet når jeg blogger for mye.

Siden vi prata sammen sist har jeg både fått handlet inn alle julegavene, og vært på julebord. Julen er dermed avsegstyrt for min del. Det vil si, de julegavene som skal lages er ikke helt ferdige. Men i morgen begynner jeg og mannen med åpningene, altså, vi feirer jo ikke jul sammen, så vi har julekalender istedet, fram til midten av desember da vi drar hjem til hvert vårt hjem, sytten år som vi er.

På julebordet spiste jeg pølser. Det gjør jeg ellers aldri, men disse be laget på julebordet, komplett med pølsehorn og vasket grisetarm. Veldig gode pølser, jeg spiste nesten to.

1 kommentar:

A sa...

Åh - var nesten begynt å bli bekymra for deg, ikkje eit livstegn på dagesvis!

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...