mangel på funne fakter

I dag er det nok en gang funfactsdag, og i helga kom jeg på en kjempemorsom funfact, men nå kommer jeg ikke på den mer.

Nå skulle jeg aller helst vært på jobb, men jeg er hjemme med syk kropp. Blæh. Det skyldes at han jeg jobber med synes det er kjedelig å være hjemme når han er sjuk, så nå er jeg også sjuk, og det enda jeg har kjempelyst å være på jobb, jeg skulle dremle litt i noen snirkler og løse fire limpress og se hva det hadde blitt utav det, og male et strøk, og pusse noen bein. Sukk.
Det ble det ikke noe av nå.

Jeg har i det minste ikke fått naziinfluensa, jeg har fått den der der det er som noen kaster en bøtte isvann over deg et par ganger i minuttet. Og så har jeg fått skoleboller, av kjæresten, hurra.

3 kommentarer:

Bergljot sa...

Stakkar deg. God bedring.

frk. Figenschou sa...

HåH! Sympati over internett, Det var like fint som skoleboller.

A sa...

Så snill kjærest du har da!

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...