åeh! HÆ!

Aldri i mitt livsens liv har jeg vel tatt mindre velfortjent helg. Hele denne uka har jeg stressa rundt og gjort absolutt ingenting. Ingenting! Hvordan er det mulig! Spørsmålstegn!
Jeg skjønner ikke dette. Det jeg ikke helt skjønner heller er hva jeg har gjort istedenfor.
Det er meg rett og slett et mysterium, i tillegg til frkfigenschou og mysteriet med den forsvunne arbeidstiden.

Nå skal jeg i det minste vaske og rydde huset (som det heter i språket selv om det er leiligheten det er snakk om) sånn at ikke Luther kommer og myrder meg.

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Et mysterium. Påskekrimmen er i gang.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...