samme innlegg FEMTE GANG

Jeg la ut dette innlegget for ca tyve minutter siden, så rent og pent ut i forhåndsvisningen men etter publisering så det ut som noe en tredjeklassing hadde laget til et O-fagsprosjekt. DRID SEIE EG!

uansett: søkeord. Fra mine to bloggtellere. Én jeg innstallerte i 07 og én som plutselig fulgte med bloggen noen år senere. De er aldri enige om noe som helst. Den siste viser 27 treff i dag og den andre 8. Velkommen hit, både stykkevis og delt! (Og forvirrede og skuffede, åpenbart:)

bevegelig skrift på bloggen
-dette det jeg ikke så mye om. Mener du at skriften liksom skal svømme? Hvorfor vil du ha det? Dårlig lesbarehet og tåpelig og overdesignet! Blæh!


ørdibørdi
-haha! tror kanskje jeg en ganghar skrevet hørdibørdi, som er omtrent som mumemumle, men i svenskekokkform. OG! som ligner litt på hurdygurdy, som er en slags...eh...felevarianten av sekkepipe.

"egg med sprekk"
-egg med sprekk. Hm. Egg med sprekk Det er derfor man åpner eggekartongene før man kjøper dem. Egg med sprekk?

blomkåløre
-ah! mye brukt søkeord etter at Påskeharen skrev en utførlig forklaring i et kommentarfelt, både på hva det er, hva det kommer av og hvordan det behandles.

det går min vei for tiden
-forsåvidt enkelt og greit, men hvorfor søker man på noe sånt? Går over min begripels.

hekleduker gratis
-nå lurer jeg på hvorfor søkeren har valgt å søke på dette begrepet baklengs. Hvorfor ikke gratis hekleduker?


inkamønster
-har vi oppunder taket. Feil blogg. Du vil nok ha en hippieblogg.

pasilinnen
-ja, nei, sånn skrives det vel ikke.

sarisälke
-og ikke sånn heller. Sjærpings.


æppeltyveri
-som i appletyveri? Nå ble jeg litt forvirret. Er dette et begrep? Prøv "ørdibørdi"

syllogismer
- noe irriterende mange driver med. Men ikke jeg for jeg er perfekt.

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, mange som har morsomme søkeord, men dine tar kaka.

Osloskånskan sa...

Jag har varit här idag. Två gånger till och med! Er jeg tellet tro?

Unknown sa...

He he! Fantastiske søkeord/-setninger!

frk. Figenschou sa...

det er egentlig synd at så få som kommer hit egentlig VIL være her! Og ja, oslossaskånske, du er tellet, minst en gang...vil jeg tro.

Rållså sa...

Haha, du kjefta med STAVANGER-DIALEKT! :)

frk. Figenschou sa...

til ære for deg! (ikke så god på jørpelandsdialekten)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...