litt i tvil om overskriften her

I dag handler radioK3 om eskapadene forbundet med å skaffe seg 15 oransje liggeunderlag.

Og været er som en sommerdag i Kirkenes, og jeg merker ingenting til pollen, så jeg er rimelig fornøyd. Bortsett fra at det visstnok er påskeferie andre steder og at jeg av en eller annen grunn har kjenningsmelodien til Sesam Stasjon på hjernen. Som jeg ikke pleide å se på, men jeg har jo en ti år yngre søster så jeg har på den måten fått med meg to påfølgende lag med barne-tvunderholdning.

Da jeg var fem var jeg og mamma og pappa i USA og besøkte slekta. Der pleide jeg å se på Scooby Doo. Så det ble jo litt krise da jeg skulle reise hjem til Norge etter fem uker og ikke fikk se mer på Scooby Doo! Jeg kom aldri til å få vite hvordan det gikk! (i en alder av fem hadde jeg ikke helt skjønt at episodene ikke hadde det ringeste med hverandre å gjøre. Jeg var ikke den raskeste til å knekke koder.)
Så: I lang tid etterpå skrev min tante brev til meg, der hun fortalte hva som hadde skjedd i Scooby Doo siden sist.

Noe til tante, hva?

1 kommentar:

Tenkerbell sa...

Det e fabelaktig; alt e fabelaktig, men mest tanta di som va så snill :)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...