Akkurat spiller radio K3 kjempehøyt og alle nynner med. Jeg elsker dem.
Snart skal jeg ringe å kjøpe storpizza og hente den med meg hjem og spise pizza med den fantastiske fotografen. Og øl! Og så skal vi kanskje gå en tur, for det er så fint vær og jeg har fylt lommene på vinterklærne med penger i forskjellige valører og hengt dem bakerst i skapet, og nå skal jeg forsøke å glemme det til høsten kommer sånn at jeg blir glad og overrasket.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
2 kommentarer:
Jeg er så imponert av at du faktisk helger vinterklærne ordentlig opp! Jeg slenger dem inn i en krok på loftet, noen i Ikea-bagen og noen utenfor. Jeg har imidlertid klart å plukke opp trikset med penger i lommene og i den ene jakken la jeg en sjokolade som, hvis det er pms-tid når den skal fram, garantert lager mer glede enn pengene ;)
Ha en finfin helg!
nja...det er ikke så impnerende, vi har et veldig dypt skap i gangen, og bakerst henger de klærne som er uttafor sesong. Så forflytningen er på ca 30 cm.
Legg inn en kommentar