borgerkrig

En ting er sikkert, og det er at nå må jeg telle det jeg får gjort, og ikke det jeg ikke får gjort i løpet av en arbeidsdag. Kroppen furter fortsatt og vil ikke jobbe, pur latskap, og i morgest ble vi uvenner fordi det ble en bråsnu eller to på vei til skolen fordi vi måtte hente sånt som Hodet vanligvis ville passet på å få med før vi gikk ut døra. Hodet er fortsatt på ferie. Ikke så mye som et postkort har vi fått.

Planen om arbeidshelg må nok revurderes, det kommer Kroppen aldri til å gå med på. Da blir det helg på verandaen. Om været tillater.

7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Dette høres ikke greit ut, legg deg på senga og spill på mobilen. Forsøkt Rumble?

Anonym sa...

Forslag:
kan du ikke lage en tegneserie om Kroppen og Hodet til mamma din?

frk. Figenschou sa...

Elisabeth, du er vel ikke på KROPPENS side? her skal det jobbes, sier jeg!

og "anonym", det var en god ide, men kanskje ikke det første som skjer.

frk. Figenschou sa...

....rumble?

Elisabeth, innerst i veien sa...

Skal du spille på mobilen, er det Rumble som gjelder. Jeg tenkte siden Hodet ikke er med så kunne det være mulig å slå deg...hi hi.

Nick Muddyfoot sa...

Sjekk denne, du har kanskje allerede sett den? http://www.nrk.no/kanal/nrk_sapmi/1.8188767

frk. Figenschou sa...

jeg er ikke så oppfinnsom og legger stort sett kabal på mobien. Jeg har en seierprosent på 4.85%. Resten er tap. Jepp.

Og ja, den hadde jeg sett, hurra for roarmango!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...