Halvferie

I dag skulle være siste arbeidsdag før ferien. Men jeg lurte meg!

Jeg skal jobbe til fredag, iallefall, og deretter er det faktisk litt usikkert. Men jeg og Kroppen har kommet til en slags overenskomst. Vi har halvferie. Som betyr at det ikke er hverken stress eller dårlig samvittighet når det gjelder å komme seg tidlig på skolen. Det er ikke lov å ligge på senga og spille spill på mobilen, men det er heller ikke lov å ha dårlig samvittighet fordi klokka er det den er.
Dette fungerer overmåte bra (etter en testdag).
Selv synes jeg egentlig halvferie nesten er bedre enn vanlig ferie. Man får ferie OG man får jobbe. Win-win!

1 kommentar:

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he he, fiffig løsning.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...