Konstfack sier farvel (kanskje)

Jeg fikk et brev fra skolen min. Så fikk jeg en mail om at jeg måtte sende skolen min dette brevet, eller inneholdet i brevet, altså papiret i konvolutten, for da ville jeg få et annet papir, altså eksamensbeviset mitt.

Istedet for å sende meg eksamenbeviset mitt sender de altså de papirene de må ha for å kunne gi meg eksamensbevis, og disse papirene, som de må ha, må jeg altså sende dem, for dem har de sendt meg sånn at jeg kan sende dem dem.
Det er jo strålende!

7 kommentarer:

Uora sa...

Fantastiskt avslut på det konstbyråkratiska året! :-)

frk. Figenschou sa...

ja, det måtte jo nesten komme noe sånt!

Elisabeth, innerst i veien sa...

ha ha ha, dette var siste hilsen fra den gode administrasjonen på skolen.

Anonym sa...

Har du vurdert tanken om at posten (den svenske som sådan) konspirerer med Konstfack?

Anonym sa...

Litt som en eks-kjæreste som finn på stadig nye og stadig leimere unskyldninger for å kunne ta kontakt.

frk. Figenschou sa...

HAHA!

Anonym sa...

Nå ja, helt overrasket blir vi vel ikke, vi som har lest litt om dette Konstfack her før...

Håper du har fått eksamensbeviset ditt :-)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...