det roer seg litt

Nå skal jeg ta ferie. Egentlig skulle jeg jobbe i morgen men så er det jo plutselig den der svenske sankthans, og da er det jo ikke en svenske som jobber, og da tenkte jeg, kanskje jeg også bare skal ta ferie.
The Stig har sagt at man skal ta det med ro, og ikke jobbe, og ikke bekymre seg i ferien, tre ting jeg har litt problemer med, særlig det der med å ikke bekymre seg. Hvordan gjør man det da?
Men så fikk jeg en fantastisk fin beskjed her om dagen, og nå vet jeg at jeg har både verksted og penger til neste år, i tillegg til at noen synes jeg er flink, så da kan jeg ta bekymringsfri også. Og da kanskje det bare er å ta ferie?

Tror det.
Heihei ferie.

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, ta ferie! Flytt på plantene på balkongen, spis en saftis og la bekymringene ta ferie et annet sted.

Uora sa...

Grattis!
Så spännande - fått stipend? Och ateljeplats? Grattis igen!

frk. Figenschou sa...

ja, stipend fra iaspis og atelje i et halvt år. Je!

Uora sa...

Bravo! Vad kul! :-)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...