God tone i offentlig bad.

Jeg svømmer ganske tidlig i helgene, før det blir for fullt i bassenget. Det er derfor ikke så mange i garderoben heller. Men i dag var det en dverg der! Og jeg mitt naut, begynnte å nynne på dvergesangen ifra Snøhvit og de syv dvergene. Den der "Hei hå, hei hå," som de synger når de skal ut i gruva. Jeg oppdaget heldigvis akkurat i siste liten hva jeg drev på med, og klarte å omgjøre den til "Hei hå, du New York Girl, vil du danse polka."
Det er likevel godt mulig hun ferska hva jeg holdt på med. Huff. Jeg lurer på hvor ofte hun hører folk nynne på den dvergesangen rundt seg?

3 kommentarer:

mrnils sa...

Takk for sangen. Lenge siden jeg hadde den på hjernen nå.

frk. Figenschou sa...

hei hå du new york girl eller dvergesangen?

mrnils sa...

dvergesangen

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...