JESS, Bruner, we love you!

Det er denne hybelverten vår da...Hun som skal flytte ut, Elisabeth, hadde vært innom Guler sitt kontor og fortalt om muggen. Guler, den kuken, (ja for tenkt, det er det du er, Guler)hadde ikke satt særlig pris på innspill fra pikebarn. Mugg er ikke skadelig, og vi skal bare slutte å legge oss opp i hans saker. (hoi!) Og smådyrene i skapet kommer av at vi er så urenslige.
Da Elisabet, den modige maur, også klaget på bråket fra negledesigneren, fikk hun høre at hun var nå litt fin på det da. Verken jeg eller Heidi hadde noengang klaget. Løgneren.
Sist helg ringte vi politiet. Røder vil ha datoen, sånn at han kan ringe og sjekke med politiet om vi snakker sant om dette. På seg selv kjenner man andre.

Oransjer, du er rape gal i hodet ditt.




Sånn, det var min første hetseblogg. Nå skal jeg ringe politiet igjen og få slutt på bråket hos negledesigneren.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...