høm

Plutselig er det fler treff pr dag enn det pleier å være. Jeg lurer meg på om Knutpettersen (som vel fortsatt lurer på når vi skal bli på fornavn) har noe med det å gjøre.

Tilbake i Bergen, den kjære våte flekken. Da jeg kom hjem sto varmtvannet og rant på badet. Skjønt det var jo ikke varmt lengre. Det var jo litt ekstravagant. Ikke jeg sin skyld heller. Og det kan fort bli dyrt om man skal opprettholde sånne luksustakter.

Da var jeg liten prøvde jeg alltid å sovne til lyden av regnvær hvis det regnet, men man begynnte jo alltid å tenke på noe annet etter en stund. Nå prøver jeg samme trikset til lyden av tyrkere som hakker kjøtt og krangler men det har hverken samme sjarmen. Og ikke begynner man å tenke på noe annet etter en stund heller. Men man begynner i det minste ikke å lure på detaljer rundt blåhvalens tunge.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...