dagen i dag

Nå er det eksamen i åtte uker til, det er bittelitt stress, jeg må nemlig lage Flesland flyplass og det er ikke noe lite prosjekt akkurat, men i dag er det sol ute og det føles litt som om jeg er en annen mye triveligere plass, så jeg er ganske fornøyd. Og så styrer jeg tiden helt selv om de sier alle må sitte her fra ni til fire hver dag i åtte uker så skjønner jo alle at det bare er tull fordi bedømningen blir jo gjort av eksterne sensorer basert på resultatet og ikke på hvor flink man har vært til å leke barneskole mens man holdt på, så jeg er den eneste som er her fra ni og det er deilig og jeg får jobbet endel.

jeg har i det siste tenkt på en tegnefilmserie jeg var veldig fascinert av da jeg var liten, animasjonen var sånn flat, du kunne liksom se for deg at alle kroppsdelene på dyrene var klippet ut og lagt på et ark og så bevegde man på papirlappene, og den handlet om en tiger eller katt som jeg tror het Lukas? Episodene var kjempekorte og skumle og Lukas om det nå var det han het var inne på et skummelt slott, slottet til motastanderen sin tror jeg som kanskje var en skummel fyr med magiske evner, eller pappaen ti Lukas? og alle vaktene var gjess, og så var det sinnsykt bra og skummel musikk til.
Noen?
Som vet hva jeg prater om?

Her om dagen ble vi stoppet av en narkoman som lurte på om vi kunne hjelpe ham med noen kroner så han fikk kjøpt seg litt mat og narkotika?
Hoho.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...