Teknologisk fremskritt

Altså, nymaskin nr 2, den er jo litt på tok. Men jeg må jo arbeide på den til nymaskin nr 1 kommer tilbake, evt la oss ikke håpe det, nymaskin nr 3.
Det går an å jobbe, men den oppfører seg litt vanskelig. Den vil ikke ha noe med å tegnebrettet å gjøre, etter en times arbeid avinnstallerer den det og så er jeg like langt. Heldigvis har jeg kjøpt en ganske ok mus også, så det skal være mulig å arbeide likevel.
Nå er det bare det at det viser seg...at den musen er ødelagt.
Det er liksom noe mekanisk trøbbel, det er noe med fjæra under knappen. Den virker litt, men er litt ødelagt også.
Og penna til tegnebrettet, som det i utgangspunktet ikke er noe i veien med, ramla ned i kjelleren i går. Kan godt være det gikk bra, men det er vel ikke noe å satse på, erfraingen tatt i betrakting.

Og. Plutselig bare skrudde mobilen seg av. Det er jo aldri noe godt tegn.

Jeg får begynne å kommunisere med runepinner.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...