Jo, jo....

Nå har jeg fått ny maskin i posten,
nå har den også kræsja.
Eller den har jo ikke kræsja, men den oppfører seg pussig, driver og fryser og går i svart og skrur av antenna og avinnstallerer tegnebrettet mitt og finner ikke windows utforsker når jeg er i utforskerern, og i det hele tatt veldig mange grunner til bekymring.

Hva skal jeg gjøre? Kuleramme? Kjære sensorer, her er flesland flyplass, fremført på kuleramme.
Kjære sensorer, nå skal jeg telle fram det nye terminalbygget på fingrene. Lillefingeren er innsjekk, tommelen er bagasje utland.....

Kjempe.

3 kommentarer:

paaskeharen sa...

Kuk i computeren? Kjenner til problemet.

Anonym sa...

Er ikke dataen bygd av kuk? klikker i alle fall straks den ser en pupp på nett..
Når maskinen er over ett også så..det må jo være en evighet for en data i dag

frk. Figenschou sa...

men maskinen er jo ikke over en...uke en gang!
Og pupping på internett, der har jeg ingen empiri å bygge på.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...