Ok, ikke mer samepolitikk, jeg lover

-selv om jeg observerte at brevsaken havnet på dagbladets nettsider og selv om jeg leste kommentarene folk hadde lagt inn der, av typen, "om du fisker på et vann på finnmarksvidda risikerer du å bli skutt etter av sinte samer, det er helt ville tilstander der", og andre høyverdige sakligheter. Ok, men ikke mer, helt sant.

Da jeg gikk til skolen nå så jeg en bil som kjørte over en due. Knakk, sa det, så røy det fuglefrø ut av den. Solsikkefrø.
Litt lenger bort i gata så jeg en ladning med utlagte solsikkefrø og noen duespor rundt der.

Det sner her i Bergen. Eller det har snedd. Bergenserne skjønner ikke at det er en kjmpedårlig ide å regne oppå der igjen, så nå er alt bare iskald sørpe.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...