Ny pc og det lukter vår!

Jeg skal få ny pc! Åh, nå ble jeg glad og lettet og stressredusert! Det hadde blitt jævlig mange søvnløse netter uten. Eller om jeg skulle ventet i fem uker på reperasjon. Voi og voi.

Og det lukter vår av regnet. Det slo meg i dag, at selv om det er noen år siden jeg har bodd i Kirkenes nå, så er det fortsatt nordkalottparametrene som gjelder. Jeg fikk sånn vårfølelse, men noe var det som manglet, og jeg gikk lenge før jeg fant ut hva det var.
Når det blir vår hjemme, går det atter an å gå ut uten stilongs. Første dagen uten klølongs er fantastisk, man føler seg så fri i bena! DEN følelsen manglet, for man går jo ikke med longs i Bergen. Man går med paraply.

Men litt vår altså. Og ny maskin. Juhu.

Ingen kommentarer:

Bra

Det ble en veldig fin tur til Oslo. Det visste vi jo. Det var jo det som var planen. Og Oslo hadde vår og småsko og finvær og det trenger ma...