Påskemorgen slukker sorgen

Forsøk på gammelblogging:
I det siste, eller kanskje heller siden sist, nei det ble også feil, I det siste har jeg
forsøkt å gjenopplive min lenovo t61, uten hell
Vært til frisøren, nå ser jeg IKKE ut, hvor ble det av hun frisøren som sa at jeg var stygg på håret og så klippet meg vakker?
Prøvd utallige ganger å betale for meg med et brett med allergitabletter, det er like stort som bankkortet mitt nemlig og ligger i jakkelomma
Surmult over at jeg ikke har tid å reise hjem i påsken, det har jeg nemlig litt lyst til men jeg har jo eksamen og nå som maskinen er kræsja har jeg iallefall ikke tid
Jobba med eksamen & hatt vondt i hodet
gått til optiker siden jeg har så vondt i hodet, han foreslo at jeg kanskje drakk for mye istedet
vunnet tusen kroner i veddemål
Prøvd å bestemme meg for om jeg skal ha fest eller ikke på trevdeårsdagen min som stormer seg med nærskritt, fest var planen, men det er midt i innspurten til eksamen, jeg vil ha fest, tenk om ingen kommer, tenk om det blir kjedelig, jeg vil ha fest.
Drept to planter
Lengta etter påskeferien, som ikke blir ferie, men noen dager fri skal jeg ta meg.
Hm. Jeg har gjort veldig lite merker jeg, det meste har foregått inni hodet, ikke rart det verker kanskje.

Ingen kommentarer:

Jobber jobben.

Det som er litt dumt med å ha tapet igjen vinduene er at man ikke kan lufte når man for eksempel har fuget med glassfugemiddel. Da blir man ...