ok, blablabla

I dag er det altså programfestet at jeg skal blogge om at jeg ikke har noe å blogge om, hvilket er fullstendig tullerusk, ettersom jeg da har noe å blogge om, nemlig det å ikke ha noe å blogge om, siden jeg har bestemt at det er akkurat det jeg skal blogge om.
Jeg tror jeg gjorde meg selv en bjørnensovertjeneste da jeg bestemte at dette skulle være onsdagstema.

Dessuten har leserfrekvensen min fallt til omentrent null etter at jeg innførte struktur. Det sier jeg ikke noe på, jeg hater den jo selv også.
Men det skulle liksom gjøre alt enklere for meg, det har jo vært litt tomt i det siste. Men ikke ble det ennklere ikke, det blir bare stress.
Og i morgen skal jeg visst skrive om noe jeg har drømt, om jeg husker rett. Nei dataproblemer! Ok, der har jeg i det minste alltid noe.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...