plutselig søndag

Ok, det er litt sjakt på bloggfronten.

Siden sist har jeg vært på to fester i min egen gate. På begge festene ble det diskutert samepolitikk og sametingets rolle framover. På den ene festen fikk jeg denne forkjølelsen, på den andre ga jeg den muligens videre. (Skjønt det har jeg ingen rapporter på)
Dataproblematikk ble også diskutert.

Hovednyheten på forsiden på avisen BA (Bergensavisen - Bergens VG) var i går
"Halvt lindåsing rørte publikum til tårer".
Jaja.
Det er ikke bare hos meg det er dårlig med nytt.

3 kommentarer:

solveig sa...

men jeg derimot, er i siget! jeg føler det, ihvertfall. hvis du savner litt EKTE lokalstoff kan du jo ta en titt her:
http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article4594217.ece

Bergljot sa...

Sykt bra! Hvem var denne halve lindåsingen, da? Kurt Nilsen?

frk. Figenschou sa...

eh...nei det var en dame. Hun var velikke kjent nok til å få navnet sitt på trykk.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...