Oppdateringer

1. Det er ikke sikkerhetsventilen for nå er det vann utover hele gulvet men ingenting i skåla under sikkerhetsventilen

2. Jeg har nå fått nøkkel til kontorplass og verksted og gleder meg skikkelig til å sette i gang og heldigvis må jeg ikke flytte inn i kollektiv vegg i vegg med verkstedet sånn som jeg drømte, men pulten jeg skal ha er ikke ryddet enda og det er bra for da kommer jeg til å være skikkelig klar når vi kommer tilbake fra Berlin

3. Min far er vanvittig dyr i drift og glemmer konvolutter på kommoder og det blir SKIKKELIG mye å gjøre på mandag på telefon med Lånekassen for ikke å tape 25.000, og mange dokumenter som må trylles fram fra offentlige kontorer og som skal være Lånekassen i hende på mandag. Jesus. Lå jeg ikke våken om natten før så gjør jeg det nå.

4. Jeg gleder meg hver dag til å dra til Berlin.

5. Jeg har begynt å spille Wii igjen, er det sant at man kan spille gamecubespill på wiien?


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...