Ublogging

Jo altså.

Jeg må bare beklage, men jeg blir nødt å skrive et innlegg som ikke handler om meg selv, eller hva jeg drømmer om natten.

Jeg siterer fra nrknyheter:

I 2007 ble en 15 år gammel jente utsatt for en gruppevoldtekt. Flere unge menn truet, slo og tvang henne til å utføre seksuelle handlinger i et skur på Bogerud i Oslo.

De er nå dømt. For grovt uaksom voldtekt. Hvilket vil se at retten mener de burde skjønt at de utførte en voldtekt. Ettersom de måtte slå, tvinge og true henne med å drepe henne, går jeg ut ifra, men jeg har jo ikke lest noen rettsdokumenter, jeg bare antar her altså. 

De er voksne menn, og ble dømt til 15, 10, og 10 måneders fengsel.


Han tullingen som helte Plumbo i buksa på kompisen sin, fikk elleve måneder.

 



1 kommentar:

A sa...

Det er en gal verden.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...