avgåååårde! (det skal ikke stå på meg)

I morgen tidlig skal jeg ta toget til Göteborg og feire sjette februar der!
Det blir stas. Og det tar bare tre timer og så er man der og likevel blir jeg like oppskaket og pakkepanisk som om det skule vært Nye Seeland. Nå skal jeg jo holde foredrag så f.eks mac og minnepinne og notater kan det jo være greit å huske. Og togbillett. Og studentleg. Og pass, siden de ikke godtar studentleg uten. Og en kjempepose med samegreier som skal fraktes over fjellet for noen kompiser. Eller. Har de fjell her i Sverige? 
Så da ble det litt som en utenlandstur.
Da, tenker jeg, kan jeg jo like gjerne pakke ned et bittelite nødovernattingssett siden jeg har en god venninne der og SL får problemer med togene sine når det blir kaldere enn pluss åtte og kjærevene hvis det snør.

Såh. Det finnes ikke noe sånt som en dagstur for en veloppdradd same.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...