Stol på samene

Fløtteføljetongen har gått sin gang i det Hägerstenske hushold. Vi har styra med å få tak i flyttefolk m. flyttebil, ikke så enkelt når nøkkelhenting stadig blir utsatt, og dyrt på en lørdag, men så fikk jeg melding fra en i sameforeninga om at han hadde varebil, no prob, så da løste det seg. Jeg ble nesten litt euforisk.
Woohoo!

Han vi bare kan kalle "pappa" har også styrt på. I går var jeg så lei og stressa at jeg ikke gadd å gå på skolen, ettersom jeg uansett hadde måtta levna Hodet igjen her, så jeg surra med litt tekst og litt på blogger og litt på facebook. "Pappa" holdt åpenbart også på på facebook. Han publiserte bildet av hvalslakten ca 147 ganger. Og bildet av meg og hvalgryta ca 147 ganger. Til slutt måtte jeg ringe og spørre hva det egentlig var han forsøkte å få til. Jo, han ville endre rekkefølge på dem. Nei, det går ikke, sa jeg, det er ikke sånn det fungerer, og skulle til å forklare hvordan det fungerer, men innså at det var vel lite vits i å forklare noe som helst, så jeg sa bare Nei. Og da var det ok. "Pappa" lurte på om alle vennene hans hadde fått bildet 147 ganger, og jeg måtte svare bekreftende. Men jeg var sannsynligvis den eneste av de tolv som faktisk satt på facebook gjennom hele harangen. "Pappa" konkluderte med at da var det mer sannsynlig at drapstruslene skulle komme fra en facebookvenn enn fra en hvalforkjemper, men jeg tror det går bra og at han lever enda.

Jepp, men da er det mer pakking på timeplanen. I morgen blir det innerstadstjei av meg.

5 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Jeg føler med deg i pakkingen, flyttingen og alt det andre maset.

Og så er jeg litt misunnelig på "pappaen" din på facebook. Min pappa er også på facebook, men han er så privat at han ikke har en eneste venn der. Jeg lurer på hvordan facebook ser ut når man ikke har en eneste venn...

frk. Figenschou sa...

litt kjedelig, vil jeg tro, med mindre man har en datter som legger ut bilder.

Tenkerbell sa...

Datteren er heller ikke venn med ham. Uvisst av hvilken grunn; men antagelig skyldes dette at han ikke har forstått hvordan han godkjenner venner...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flirer godt av "pappa". Er du en flyttsame eller er det en svært dårlig vits?

frk. Figenschou sa...

for tiden er jeg absolutt flyttsame.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...