jeg føler at disse bildene beskriver best hvordan det går for tiden




7 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Hva eeeer det som ligger i vinduskarmen??? Jeg føler at jeg ikke får løst rebusen. Kaffe-sild-????-dårlig elektrisk anlegg. Kaffe-sei-???-lugubretransportmidler.
Nei, den e seig når man mangle 3-bildet...

frk. Figenschou sa...

det er ikke en rebus, din blogger!

frk. Figenschou sa...

forøvrig er det som ligger i vinduskarmen grus som ble med hjem ved hjelp av uksebretten over en toukersperiode.

Tenkerbell sa...

Hah! Sånn e det hjemme hos oss også, bare at der e det mold som e med lav gartner med oppbretta buksa. Han e imidlertid flink te å støvsuge, så æ bruk ikke å aus mæ opp!

Dessuten syns æ fint at det kunne vært en rebus selv om det ikke e en rebus, for hvis æ klar å finn ei løsning på kryssord, så burde det vær mulig å finn ei løsning på den der også.

frk. Figenschou sa...

æ skjønne at du gjerne vil ha ei utfordring, men det e rett og slett en stemningsrapport. Og det e ikke kaffe, det e hylanes ansikt, tilfeldigvis i kaffekopp.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hvordan kom buksegrusen opp i vinduskarmen, lurer jeg på.

Betyr dette at du nå lever under en bro?

frk. Figenschou sa...

jeg er brotruet.

jeg la den i vinduskarmen for det ble så mye.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...