mer if forsikring, snikfigenschou

I går brukte jeg mye energi på å lure på om det ville være veldig frekt å be han kundebehandleren om å gi meg en annen kundebehandler. Og om han ville skjønne det om jeg gjore det, eller om jeg kom til å få et nytt svar fullt av punktum på umotiverte plasser.
Men! Jeg er jo en luring. Jeg bare sendte inn kontaktskjemaet på If sine hjemmesider på nytt, og fikk svar av en ny person, heldigvis, det ville jo vært litt pinlig om jeg fikk svar av samme.
Og dette var et helt vanlig svar, vanlig tegnsetting og fullt ut forståelig.

Jeg er så lettet.

4 kommentarer:

A sa...

Snikete, dog forståelig.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Snedig snik. Fikk du det svaret du ønska, da?

frk. Figenschou sa...

jeg fikk faktisk mail fra en seniorkonsulent i dag, så nå vet jeg hva jeg har å forholde meg til.

Ragnhild sa...

Snedig løsning, bra det funka. Sånne forsikringsgreier er noe herk, så det er om å gjøre å sno seg. Og ikke minst, veldig praktisk å i det minste ha en sjanse til å forstå hva som foregår.

Lat på hjemmekontor

I går tror jeg at jeg satt omtrent hele dagen på mobilen. Jeg fikk gjort null. Jeg tenkte egentlig mest at jeg var lat så lenge jeg var alen...