Her om dagen bikka trefftelleren 20000 treff. Og det krever jo et lite jubileum, eller en feiring av noe slag. Men så kom jula og da feira vi den istedet.
Men altså, tyvetusen treff. Siden jeg installerte den i 2007. Midt på året en gang.

Såh, da kommer det nok et innlegg med oversikt over hva folk har søkt på for å komme hit.


4blomkåløre (Google)
2Nøkkeldilla sørensen (Google)
2anton sjåbakken (Google)
2kamelhårsfrakk (Google)
1alltid plass til en til rexona (Google)
1annet ord for "egg med sprekk" (Google)
1fikse ødelagt borrelås (Google)
1GOOGLE OVERSETTER (Ask Jeeves)
1bamser (Google)
1barnehager med tilbud til mongolide (Google)
1sarisälke (Google)
1mummipappakopp (Google)
1frk figenschous (Google)
1grønske engelsk (Google)
1fære gaiken (Google)
1stripsing blogg (Yahoo)
1silje figenschou (Google)
1lekekataloger (Google)
1Jule gaver til kaninen min (Google)
1christina figenschau blogg (Google)
1blomkåløre (Google)
1yrg (Google)
1silje briller linser (Google)
1seks23 (Google)
1"røverkjøring" (Google)
1foto Anton Sjåbakken (Google)
1 hjemmelaget strykestivelse (Google)
1den hemmelighetsfulle øya ingeniør (Google)
1brunbjørn (Google)
1rekeøyne (Google)
1mongolid flekker (Google)
1bøker om villsauhold (Google)
1"min pipa den er tom (Google)
1sjit helvetes kåken (Google)
1frøken figenschou@blogspot.com (Google)
1hysterisk morsom historie (Google)
1google oversetter (Google)
1barking av trær (Google)
1frøken figenschou (Google)
1flyndregarn (Google)
1neger planker (Google)
1stian carstensen (Google)
1kaldt (Ask Jeeves)
1frk figenschou (Google)
1duplikatmelding (Google)
1boblejakke (Google)
1"winner tip" (Google)
1maler, figenschou (Google)
1russetorget (Google)

så som dere ser kommer de fleste til bloggen min på leit etter noe helt annet, men heldigvis er det jo noen som kommer seg dit de hadde tenkt seg.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...