kjære alle sammen

Det slår meg at jeg vet jo ikke helt hvem dere er. Bloggtelleren forteller at det er flere enn mor, far, svigermor som leser. Men et godt nytt år skal dere nå få. Jeg håper at året som venter dere blir like bra som det året som forlater meg nå. Jeg håper det samme for meg og atså, ikke noe utilsiktet, uheldig ganning her.
I fjor var det ikke lat som gikk helt som jeg hadde håpet, og da sa min venninne Ingebjo "da e det nåkka ajnna bra som skjer" og det fikk hun helt rett i. Jeg er glad for at det som gikk på tverke, tverket.

Jeg håper det tverker seg for dere og.
Nåttgyttår.

2 kommentarer:

Oddny sa...

Joda, det er fleire, både Åh joda og Odnypoddny er j her i tillegg til familien :-)

frk. Figenschou sa...

ja, godt tverke til dere og!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...