Ja gjør det nå for guds skyld ikke lett

Skolesøking, altså, driver jo itt med det for tiden. I Sverige. På sånne elektroniske sider der man skal trykke på knapper som ikke finnes osv, jeg har suret og grinet over det før.
Nå har jeg også fått en mail, der det står at jeg har trykket på riktig knapp (den dukket opp etter litt mailing) I denne mailen står det at jeg må sende inn papirer på alle studier jeg har gått på.
Til en adresse x. Så står det litt frister, hva jeg har søkt, at jeg ikke kan svare på mailen, hva jeg heter, hva registreringsnummeret mitt er, og at jeg må huske å sende inn papirer på alle studier jeg har gått på, til adressen y.
Y! Hvilken er rett? Mener de begge? Hvorfor da? Skal de blandes?
Det dukker uvergerlig opp en del spørsmål!
Som må stilles til noen, men mailen kan jo ikke svares på, telefonnummer har de ikke, men man kan sende et skjema gjennom nettsidene deres. Obligatoriske felt må fylles ut.
Deriblant feltet for mitt svenske personnummer. Og det var ikke der sist.

Jeg prøvde en stund å finne på personnumre, og til slutt så gikk det faktisk, det var mye nuller i det. Så nå har de fått en mail, men jeg er jo litt usikker på hvem de har fått den av.

3 kommentarer:

Bergljot sa...

Kanskje det ikke er meningen at du skal til de der rotehodene i Sverige:-)

Sexy Sadie sa...

Det der høres helt Kafkas ut.

frk. Figenschou sa...

og verre ble det.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...